Податкова служба Донеччини на зв’язку – працюють «гарячі лінії»
Основним пріоритетом служби є підтримка зворотного зв’язку з платниками податків та оперативне надання потрібної та перевіреної інформації, а також відповідей на всі питання.
Для інформаційної підтримки платників з питань сплати податків з початку введення воєнного стану працюють гарячі лінії Головного управління ДПС у Донецькій області, за допомогою яких щоденно надаються роз'яснення з питань сплати платежів, повернення або перекид помилково сплачених коштів, реєстрації та обліку РРО/ПРРО тощо.
Так, у листопаді поточного року податківцями надано відповіді на 3,2 тис. звернень фізичних і юридичних осіб у телефонному режимі та 5 звернень у мессенджерах соціальних мереж ГУ ДПС у Донецькій області.
Всього з початку року надано відповідей на 45,6 тис. звернень фізичних та юридичних осіб у телефонному режимі та розглянуто 47 звернень у мессенджерах соціальних мереж ГУ ДПС у Донецькій області.
Незважаючи на складні умови воєнного стану, податкова служба Донеччини продовжує працювати та допомагати своїм платникам.
Корисні посилання:
- комунікаційна платформа [email protected];
- контакти та гарячі лінії ГУ ДПС у Донецькій області https://dn.tax.gov.ua/kontakti/;
підписатися на наш фейсбук https://www.facebook.com/tax.donetsk/