«Гарячі лінії» податкової служби Донеччини – на зв’язку з платниками
Основним пріоритетом служби є підтримка зворотного зв’язку з платниками податків, запровадження постійного діалогу з бізнесом та оперативне надання потрібної та перевіреної інформації.
Для інформаційної підтримки платників з питань сплати податків з початку введення воєнного стану працюють «гарячі лінії» Головного управління ДПС у Донецькій області, за допомогою яких щоденно надаються роз'яснення з питань сплати платежів, повернення помилково сплачених коштів, реєстрації та обліку РРО/ПРРО, питання блокування податкових накладних, тощо.
Так, у лютому поточного року податківцями надано відповіді на 5,7 тис. звернень фізичних і юридичних осіб у телефонному режимі та 8 звернень у мессенджерах соціальних мереж ГУ ДПС у Донецькій області.
Вже з початку року надано відповідей на 10,1 тис. звернень фізичних та юридичних осіб у телефонному режимі та 14 звернень у мессенджерах соціальних мереж ГУ ДПС у Донецькій області.
Нагадуємо, ознайомитися з контактами та телефонами «гарячих ліній» податкової служби Донеччини можна за наступним посиланням: https://dn.tax.gov.ua/data/material/000/744/873569/67bef3e2475a5.png
Незважаючи на складні умови воєнного стану, податковою службою Донеччини запроваджено постійний діалог з бізнесом для вирішення конкретних проблем платників податків.
Корисні посилання:
- комунікаційна платформа [email protected];
- контакти та «гарячі лінії» ГУ ДПС у Донецькій області https://dn.tax.gov.ua/kontakti/;
- підписатися на наш фейсбук https://www.facebook.com/tax.donetsk/;
- чат-бот ДПС «StopViolationBot» t.me/StopOverpriceBot;
- мобільний застосунок «Моя податкова»:
- Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua,
- iOS https://t1p.de/lgu5a