ЯК АВТОРИЗУВАТИСЯ НА ВЕБПОРТАЛІ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПФУ ЗА ДОПОМОГОЮ КЕП
🟢 Для авторизації на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису необхідно:
✅ увійти на сторінку вебпорталу е-послуг ПФУ portal.pfu.gov.ua;
✅ обрати варіант входу до системи «За КЕП»;
✅ обрати АЦСК, де отримано кваліфікований електронний підпис;
✅ обрати файл ключа та ввести пароль;
✅ натиснути «Увійти»
ℹ️ Авторизація в особистому кабінеті за допомогою КЕП дає можливість:
🔸 переглянути дані про заробітну плату та страховий стаж;
🔹 отримати електронні довідки про страховий стаж, заробітну плату (форми ОК-5 та ОК-7), розмір пенсії тощо;
🔸 переглянути відомості електронної пенсійної справи;
🔹 подати запит на підготовку паперових документів;
🔸 перевірити відомості в електронній трудовій книжці;
🔹 переглянути історію своїх звернень до ПФУ тощо.
📌 Що таке КЕП та де його отримати, дізнавайтеся за посиланням ➡️ https://t1p.de/5l22m.
📍 Як увійти на вебпортал за допомогою КЕП, дивіться у відеоінструкції — https://t1p.de/evhca.