СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА
«Народжуваність» відображає ціль Демографічної стратегії України до 2040 року: зміна ставлення до народження та виховання дітей з метою підвищення рівня народжуваності та виховання дітей у сім’ях. У ньому розповідається про молоду пару, що у воєнний час наважується стати батьками.
«Довголіття» відображає ціль Демографічної стратегії України до 2040 року: формування умов для активного довголіття - забезпечення підтримки здоров’я, благополуччя, самореалізації та сприяння соціальній інтеграції осіб похилого віку з метою адаптації суспільства до демографічного старіння. У ньому розповідається про чоловіка старшого віку, що тренується щодня заради того, аби мати сили активно проводити час зі своїм онуком.
«Інклюзія» відображає ціль Демографічної стратегії України до 2040 року: прийняття різноманітності та формування спроможності людей з 2 метою зміцнення єдності і згуртованості суспільства. У ньому розповідається про маму з донькою - ВПО з Маріуполя, які інтегрувалися у нову громаду завдяки спорту, а також про підтримку доньки тренером-ветераном.
«Субсидія на оренду житла для внутрішньо переміщених осіб» розповідає про субсидію на оренду житла для ВПО, як про рішення, яке допоможе внутрішньо переміщеним особам покривати фінансові витрати на оренду і, відповідно, покращити своє становище. У відеоролику детально розповідається, хто має право отримати фінансову допомогу та як її оформити.